niedziela, 12 stycznia 2014

Koniec starego, początek nowego.


Cześć wszystkim, przyszłym czytelnikom. Moja przygoda z blogspotem trwa niemal rok. W ciągu jednego roku założyłem trzy blogi. "Początkujący Geek" cieszył się moją uwagą, przez niecałe pół roku. Plany miałem ambitne, ale lenistwo wygrało z chęciami. Prowadzenie bloga było ciekawym zajęciem, dlatego niedługo powstał "krótkoWIDZ"- blog w całości poświęcony serialom, filmom. Kolejny raz startowi towarzyszył ogromny entuzjazm, który po pewnym czasie zgasł. Wkrótce "Początkujący Geek'' przeszedł reanimację. Zmieniłem szatę graficzna, adres i tytuł bloga na "tak mocno światowy"- "Budding Geek". Kilka tekstów pod nowym szyldem udało mi się napisać, ale wkrótce zaczął się nowy semestr, a co za tym idzie, znacznie mniej wolnego czasu. "Buddy" podzielił los "krótkoWIDZA". Trzeci blog, o którym istnieniu wiedziałem, chyba tylko ja, miał być miejscem, w którym umieszczałbym swoje opowiadania. Strona o wdzięcznej nazwie "Writing is a gift", zaliczyła jeden post. Prowadzenie przeze mnie blogów można by przyrównać do płonącej zapałki. Odpaleniu jej towarzyszy wielki ogień, który po pewnym czasie, po prostu zaczyna słabnąć, by na końcu zgasnąć. Może to porównanie nie jest zbyt oryginalne, a nawet zajeżdża banałem, ale jestem typem, który lubi takie zabiegi. Teraz założyłem "Atlas Popkultury", pod którego bannerem będę umieszczał, po prostu wszystko, co ciśnie mi się na usta. Nie dam nikomu gwarancji, że tym razem będzie lepiej, ale c'mon spróbować zawsze warto, o ile to nic nie kosztuje...

2 komentarze:

Jaroslaw_D pisze...

Szkoda, że tak zmieniasz te blogi. Czytelnik nawet jakby chciał się przyzwyczaić i regularnie zaglądać to nie może, bo non stop jest coś innego. Myślę, że powinieneś kontynuować jeden i trwać w tym. Wtedy czytelnik wiedziałby, że może od czasu do czasu zajrzeć, a na stronie coś będzie. Nie wiem skąd u Ciebie taka chęć zakładania kolejnych blogów? To, że założysz nową stronę nie spowoduje automatycznie, że Twój zapał będzie trwał dłużej ;)
Życze Ci, żebyś wytrzymał w swoim postanowieniu jak najdłużej i pisał kolejne teksty.
Pozdrawiam

ok pisze...

Problem pojawił się gdy chiałem pisać o czymś innym niż komiks, wtedy zaczeło się tworzenie osobnych blogów dla komiksów, filmów, opowiadań. Kto wie może skończyłoby sie na tym, że każdy gatunek filmowy miałby swój blog. ;) Z tą strona mam zamiar pozostac do końca, nie będzie żadnych zmian nazw itp., ponieważ zrozumiałem, żę nie tędy droga. ;)
Pozdrawiam.